Informala:
·       Ez du hesitzeko intentziorik.
·       Ez dago sistematizatuta.
·       Bere eragina etengabea da, bizitza osoan zeharrekoa.
·       Giza arlo desberdinetatik datorkigu.
·       Autore batzuk ez dute hezkuntzatzat hartzen hau ez delako bere helburua.
·       Bakarrik bizitzeaz hartzen den ezagutza da.
Formala:
·       Bere intentzioa hesitzea da.
·       Sistematizatuta dago.
·       Eskola erakundeetan erakusten da.
·       Mugatuta dago.
·       Hasieratik amaierara urte zehatz batzuk dauzka.
·       Gaur egun irakasleak titulua behar dute.
·       Piramidala da.
Ez-formala: 
·       Hesitzeko intentzioa dauka.
·       Eskola tradizionalaren kontra doa.
·       Hezitzaileek ez dira derrigorrez profesionalak izan behar.
·       Sistematizatuta dago.
·       Denboran formala baino motzagoa da.
·       Helburuak oso anitzak izan daitezke.
·       Hezkuntza formalarekin lotuta dago.
·       Metodoa aktiboa izan oi da.
·       Ebaluazioa ez da izaten hain zorrotza, prozesuari ematen zaio garrantzi gehiago.
·       Eskola erakundeetatik at dago.
·       Ez da formala bezain piramidala.
·       Finantziazioa publiko, pribatu zein mistoa izan daiteke.
·       Gaur egun mota guztietako pertsonak joaten dira, baina hasieran bakarrik talde marjinatuak joan oi ziren(etorkinak, emakumeak...).
·       Hezkuntza ez formalen moten sailkapena: 
1.    hezkuntza formalarekin lotura daukatenak: hizkuntzak, helduen alfabetizazioa...
2.    lanarekin lotuta daudenak: lanbide hezkuntza, hobekuntza edo hobetze ikastaroak...
3.    aisialdiarekin lotura dutenak: arte- tailerrak, kirola, ludotekak, gazte klubak...
 
 
No hay comentarios:
Publicar un comentario